Over ons
SOS Sales & Office Professionals is een initiatief van Esther Verhoeff
“In 1996 heb ik de opleiding Directiesecretaresse met juridische specialisatie aan het Bell College te Maastricht succesvol afgerond.
Daarna ben ik enkele jaren als secretaresse en management assistente werkzaam geweest. Zowel in de profit als non-profit sector. Toen heb ik de overstap gemaakt naar een commerciële carrière. Als intercedente in de uitzendbranche leerde ik de eerste kneepjes van het verkoopvak.
In de uitzendbranche heb ik ook met plezier kennis gemaakt met het bemiddelen van personeel. Vervolgens ben ik werkzaam geweest als accountmanager, consultant en salesmanager bij diverse ondernemingen.
Na een loopbaan van meer dan 10 jaar aan commerciële en secretariële ervaring vond ik de tijd rijp om mijn kennis en kunde te gaan inzetten als zelfstandig ondernemer. Daarmee is het idee van SOS Sales & Office Professionals ontstaan om zodoende als ervaringsdeskundige op het gebied van sales en office anderen van dienst te zijn”.
Missie
Bedrijven en instellingen helpen succesvol te zijn door het bemiddelen van professionele commerciële en secretariële werknemers.