Projectmedewerker (28-36 uur)

Voor een leuke woningcorporatie in Maastricht zijn wij op zoek naar een projectmedewerker voor de afdeling Informatievoorziening & Automatisering.

Als projectmedewerker ben je betrokken bij het AVG-IB project om de AVG en informatiebeveiliging naar een hoger plan te tillen. Je draagt samen met het projectteam, bestaande uit een Security Officer (SO) en een Privacy Officer (PO), zorg voor een tijdige en correcte afwikkeling van het project. Je bewaakt de voortgang van het project, het tijdig afhandelen van actiepunten en nakomen van afspraken en ondersteunt de SO en PO.

Plaats in de organisatie
Als projectmedewerker maak je deel uit van Team I&A en leg je verantwoording af aan Teamleider I&A en tevens de projectleider van dit project.

Resultaatgebied
Projectuitvoering

  • Je bent onder supervisie van de projectleider medeverantwoordelijk voor de uitvoering van de het project, conform de opdrachtomschrijving.
  • Je realiseert mede projectdoelstellingen, bewaakt de projectvoortgang en rapporteert correct, volledig en tijdig over de voortgang van het project aan de projectleider.
  • Je bent verantwoordelijk voor projectadministratie en projectdocumentatie
  • Je enthousiasmeert je collega’s voor en tijdens de projectuitvoering.

Competenties

Initiatief
Kansen creëren en problemen signaleren en er in een vroeg stadium naar handelen.

Overtuigingskracht
Weet draagvlak te creëren en anderen te overtuigen van bepaalde standpunten, plannen en ideeën door een juiste methode en dosering van argumenten.

Plannen en organiseren
Op effectieve wijze doelen en prioriteiten bepalen en bereiken door de benodigde tijd, acties en middelen in te zetten.

Creatief/Innovatief
Originele of nieuwe oplossingen of ideeën kunnen bedenken: invalshoeken vinden die afwijken van gevestigde denkpatronen

Functie-eisen

Opleidingsniveau:

  • Kennis en denkniveau MBO+ of HBO

Kennis en ervaring:

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende en adviserende rol
  • Een pro-actieve en hands-on werkhouding
  • Omgevingsbewust en organisatiesensitief
  • Je krijgt makkelijk mensen in beweging
  • Adviesvaardig
  • Analytisch sterk
  • Kennis op het gebied van Volkshuisvesting (Verhuur en Leefbaarheid) is pre
  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Goede kennis van kantoorautomatiseringspakketten

De functie is tijdelijk op voor de duur van circa een jaar.
Salarisindicatie tussen de € 2500,- en 2.800,- bruto per maand, op basis van een 36-urige werkweek.

Interesse in deze vacature?
Mail dan uiterlijk 15 november a.s. je CV met uitgebreide motivatie naar ons e-mailadres: contact@sosprofessionals.nl