Senior Management Assistant (32-36 uur)
Het team Managementondersteuning bestaat uit (senior) managementondersteuners. In verband met afwezigheid door ziekte, zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging voor de duur van minimaal 6 maanden. Ben jij de enthousiaste managementondersteuner die wendbaar is, flexibel ingezet kan worden én klantwaarde hoog in het vaandel heeft staan? Zie jij werk liggen, werk je vanuit proactiviteit en wil je deel uitmaken van een topteam van managementondersteuners? Dan leren wij je graag beter kennen!

Hoe jij bijdraagt in jouw rol

Jij bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van meerdere afdelingshoofden. Je primaire taken liggen op het vlak van informatiemanagement en plannen en organiseren. Dankzij jouw effectieve werkwijze beschikken de afdelingshoofden altijd over de juiste informatie en hebben zij geen omkijken naar hun agendabeheer.

Dit is waar jij voldoening uit haalt

Naast secretariële taken (mailbox en agendabeheer) heb je ook een aantal administratieve werkzaamheden. Je biedt proactief ondersteuning aan de uitvoering van procedures en trajecten, waaronder subsidietrajecten en de vrijwilligersadministratie. Als managementondersteuner ben je de spin in het web in de organisatie en weet je wat er speelt. Je houdt overzicht en fungeert als aanspreekpunt voor collega’s en in- en externe relaties. Hierbij werk je binnen een pool van managementondersteuners en werk je nauw samen met directe collega’s. In onderling overleg in het team wordt het takenpakket van de tijdelijke managementondersteuner vastgesteld, waarbij in ieder geval het plannen en organiseren van vergaderingen een belangrijk onderdeel zal zijn.

Jouw profiel

Het vak van managementondersteuner is sterk in ontwikkeling. Jij bent de managementondersteuner die daar enthousiast van wordt en daarin voorop wil lopen. Je bent klantvriendelijk, met een goede balans tussen een dienstverlenende en een assertieve houding. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift. Daarnaast ben je een echte teamplayer die altijd klaarstaat voor collega’s. Je hebt een opleiding op MBO+ / HBO niveau en je bent per direct beschikbaar voor minimaal 32 uur.

Arbeidsvoorwaarden

Een arbeidsvoorwaardenpakket conform de CAO Kinderopvang. De functie is ingedeeld in schaal 7 (min. €2452,- / max. €3245,- bruto op basis van 36 uur. Daarnaast ook een mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een eindejaarsuitkering, een tegemoetkoming in reiskosten, korting op sportabonnementen en de mogelijkheid om deel te nemen aan scholingsactiviteiten.

De organisatie

Een maatschappelijke organisatie, waar meer dan 950 collega’s vanuit 6 verschillende stichtingen elke dag met hart en ziel werken binnen de kinderopvang en sociaal werk. Met als doel: het vergroten van de kanskracht van de samenleving van vandaag en morgen. Ook hebben zij blijvend aandacht voor elkaars persoonlijke en inhoudelijke groei. Samen met hun stichtingen zijn ze actief in het sociale domein. Ze doen dit samen met hun kinderopvangorganisaties, waar de focus ligt op het bevorderen van een kansrijke start voor alle kinderen. Het bouwen, versterken en verbinden is hun kracht. Door het verbinden van kinderopvang en sociaal werk en door nauw samen te werken met verschillende (keten)partners. Met als kern de mensen uit de wijken en dorpen zelf, maar ook professionals uit onderwijs, Jeugdgezondheidszorg, gemeenten, zorg, woningcorporaties en kennisinstituten. Sámen realiseren zij sterkere wijken.

De functie is tijdelijk voor de duur van 6 maanden met een optie tot verlenging.
Sollicitatiegesprekken met de opdrachtgever zullen worden ingepland op 2 en 9 februari.

 

Interesse in deze vacature?
Mail dan uiterlijk 4 februari a.s. je CV met uitgebreide motivatie naar ons
e-mailadres: contact@sosprofessionals.nl