Een vacature plaatsen en CV’s doorzoeken kan iedereen. Toch is het werven en selecteren van het juiste personeel zeker niet zo’n koud kunstje als dat het in eerste instantie lijkt. Bovendien vergt een goede sollicitatieprocedure nogal wat tijd. Tijd die u als ondernemer niet altijd heeft of kunt vrijmaken.
SOS Sales & Office Professionals helpt u daarom graag bij de zoektocht naar de meest geschikte werknemer voor uw bedrijf. Wij zijn expert in het bemiddelen van administratief, secretarieel en commercieel personeel. Door onze eigen jarenlange ervaring op het gebied van sales en office onderscheiden wij ons als recruitment partner.
Wij helpen u bij het vinden van zowel vast als tijdelijk personeel en bieden oplossingen op basis van uitzenden, detachering, werving & selectie en zzp-bemiddeling.
Bedrijven aan het woord:
‘Als nieuw bedrijf was Grenspaal 12 op zoek naar een commerciële duizendpoot, die zowel het accountmanagement als het recruitment van nieuwe infraplanners voor ons bedrijf kon oppakken.
SOS Sales & Office Professionals heeft deze duizendpoot voor ons geworven en zij is inmiddels al 2 jaar met veel enthousiasme aan het werk voor ons bedrijf.’
ing. Nordine Bouchiba, Senior projectmanager Grenspaal 12
‘Esther heeft ons met SOS Sales & Office Professionals snel geholpen bij ondersteuning van onze management assistente. Door haar bemiddeling van een zelfstandige office professional met een tijdelijke en flexibele inzetbaarheid is de continuïteit van onze management ondersteuning gewaarborgd.’
Patrick Muezers, Managing Director Polyscope Polymers BV
Kortom: wij kunnen u helpen bij iedere personeelsuitdaging!
Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.